Bolehkah saya Meningkatkan Ketinggian Saya? Ya Anda Boleh, Semua yang Anda Perlu Adakah adalah Ikut Tips Terbukti Di bawah

Bolehkah saya Meningkatkan Ketinggian Saya? Ya Anda Boleh, Semua yang Anda Perlu Adakah adalah Ikut Tips Terbukti Di bawah

Orang yang tinggi adalah lebih menarik dari segi fizikal, memiliki watak positif, dikurniakan dengan kesihatan yang baik, menerima gaji yang lebih tinggi dan kurang cenderung untuk menjadi penganggur. Oleh itu, soalan yang paling biasa ditanya oleh mereka yang kurang dikurniakan-tingginya adalah, Bolehkah saya meningkatkan ketinggian saya?

Jawapannya pasti ya. Anda boleh, tetapi anda perlu bekerja cukup keras untuk mencapai peningkatan ini.

Anda boleh melakukan aerobik intensiti tinggi yang membuat anda menjadi lebih tinggi melalui senaman regangan, berenang dan berbasikal. Aktiviti-aktiviti ini berat mendorong tubuh anda untuk menghasilkan kuantiti manusia membesarkan hormon (HGH).

Ia telah didokumenkan fisiologi bahawa pengeluaran hormon pembesaran senaman yang disebabkan (EIG) adalah disebabkan oleh rasa asid-bes kira-kira, calecholamine, oksida nitrit dan laktat. Oksida nitrat dan laktat seolah-olah menjadi komponen utama rembesan HGH. Kedua-duanya dihasilkan oleh senaman yang berlebihan. Matlamat anda adalah untuk menggunakan latihan tahan regangan untuk menghasilkan kuantiti yang besar rembesan hormon pembesaran manusia. Hormon pertumbuhan manusia (HGH) membuat rawan padat, meningkatkan ketebalan tulang dan meningkatkan ketinggian.

Atas sebab ini, anda memberi kaitan dengan kuasa atau perlu berkaitan dengan setiap regangan untuk menghasilkan ketinggian. Anda menumpukan sekurang-kurangnya 10 minit untuk meningkatkan pesanan anda yang semakin meningkat lebih tinggi. Pekat dicipta akan cukup untuk menyediakan otot anda kuasa untuk tallness. Laktat akan terus merembeskan hormon pertumbuhan walaupun selepas kerja anda keluar dan semasa tempoh masa yang tetap untuk lebih lama daripada 24 jam. Badan anda akan menjadi sebuah kilang hormon yang memberikan anda peluang untuk menjadi lebih tinggi. Tidak ada kaedah lain yang menghasilkan keputusan yang lebih baik daripada senaman regangan. Anda hanya perlu untuk terus melakukan regangan dengan betul dan teratur.

Satu lagi pilihan yang baik adalah berenang yang akan meningkatkan pertumbuhan dan regangan badan anda. Ia juga menjadikan anda lebih kuat dan lebih sukar. Anda perlu pergi berenang dengan kerap untuk mengelakkan gangguan tulang belakang, membantu postur anda dan meningkatkan kesihatan fizikal. Renang adalah ideal pada sebarang usia.

Adakah gaya renang varian. Gaya bebas adalah yang paling ideal; anda akan dapat untuk menghulurkan maksima untuk setiap strok. Aktiviti ini akan memberi faedah pertumbuhan dan fleksibiliti. Kolam juga meningkatkan kapasiti paru-paru dan meluaskan dada dan bahu anda. Ini adalah salah satu latihan terbaik untuk menjadi tinggi dan langsing.

Pilihan ketiga adalah untuk anda untuk menggunakan makanan tambahan. Ia adalah mudah untuk anda hanya memerlukan kaca tolak semua usaha-usaha lain yang dikenakan. Anda boleh meningkatkan ketinggian anda dengan tambahan pertumbuhan penambah. Ini telah digunakan oleh banyak untuk menjadi lebih tinggi walaupun ketika anda sedang tidur. Anda akan dapat untuk meningkatkan jisim tulang dan ketebalan, meningkatkan ketumpatan tulang rawan anda, ligamen dan tendon. Selain daripada merangsang pertumbuhan dan meningkatkan ketinggian anda, ia memberikan anda tenaga, kecergasan dan daya ingatan yang baik. Ia boleh dibeli dalam talian.

Semua ini adalah jawapan kepada soalan anda, saya dapat meningkatkan ketinggian saya?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar