Sindrom Keletihan Kronik dan Candida - Fakta Shocking Mengenai It!

Sindrom Keletihan Kronik dan Candida - Fakta Shocking Mengenai It!

Adakah anda keliru tentang hubungan sindrom keletihan kronik dan candida? Artikel ini akan menerangkan sedikit mengenainya. Sindrom keletihan kronik (CFS) dipercayai oleh sesetengah orang dikaitkan dengan virus Epstein-Barr.

CFS dilihat, oleh banyak pihak, sebagai sebahagian daripada gejala kandidiasis. Kandidiasis tidak memburukkan lagi CFS, sebaliknya ia menyebabkan CFS. Jika kandidiasis dikeluarkan, dalam semua kemungkinan, CFS akan hilang bersamanya. Apa yang perlu anda adalah semata-mata menghapuskan gula. Ia mungkin akan memberi peningkatan. Jadi untuk merawat CFS anda akan mempunyai untuk menghapuskan kandidiasis sebagai langkah pertama. Itulah hubungan asas antara sindrom keletihan kronik dan candida.

Merawat CFS dan kandidiasis memerlukan pendidikan. Pendidikan adalah penting. Ia boleh mengambil perhatian dan diingat bahawa dalam masyarakat perubatan tidak ada sebab yang diketahui Sindrom Kelesuan Kronik. Walau bagaimanapun, bagi sesetengah orang, tidak ada perkara seperti seperti tiada sebab perkara terkenal dengan CFS. Walau bagaimanapun, kita mesti menerima perbezaan.

Untuk maklumat, sesetengah orang melihat pautan dalam rawatan CFS dan rawatan kandidiasis. Ini adalah orang melakukan terapi pemakanan, pakar pemakanan dan doktor naturopathic, bukan doktor perubatan, walaupun ada orang yang percaya (termasuk saya) yang Crook bercakap tentang Sindrom Keletihan yang Kronik dan hubungannya dengan kandidiasis, dalam bukunya The Buku Kerja Connection Yis.

Tidak kira apa punca, yang dipatuhi-tegas program kandidiasis, yang melibatkan pembersihan usus anti-parasit atau anti-kulat yang menyeluruh, agen anti-kulat, untuk menghapuskan candida, sebuah kepatuhan mutlak tegar untuk glisemik diet alergi penghapusan yang tiada gula rendah, seperti yang (s) biasa diberikan untuk kandidiasis, semua akan menghapuskan kandidiasis, yang merupakan sesuatu yang orang dengan Sindrom Keletihan yang Kronik dan candida ada.

Apabila kandidiasis itu telah dihapuskan, Sindrom Keletihan yang Kronik dijangka reda. Caranya adalah dengan menghapuskan kandidiasis itu. Itu hanya sedikit gula akan menyebabkan
satu set balik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar