Pernafasan Jangkitan Rawatan - Bolehkah Akidah

Pernafasan Jangkitan Rawatan - Bolehkah Akidah

Rawatan jangkitan pernafasan sama ada boleh menyasarkan patogen (yang biasanya dilihat sebagai punca, tetapi sebenarnya hanya kesan) atau boleh menyasarkan sistem imun tertekan anda.

Siapa kata anda mempunyai sistem imun yang tertekan?

Kerana anda mendapatkan rawatan jangkitan pernafasan. Jika sistem imun anda adalah dalam keadaan yang baik dan berkesan, anda tidak akan mempunyai masalah pernafasan.

Atau apa-apa masalah, datang itu - fizikal atau emosi.

Dengan tidak mempunyai penyakit yang tidak, dengan sendirinya, bermakna anda mempunyai sistem imun yang sihat. Sesetengah orang boleh jadi sakit bahawa mereka tidak boleh mempamerkan tanda-tanda penyakit. Terdapat hanya ada kekuatan.

Tetapi jika anda mempunyai tenaga yang besar dan tidak mendapat apa-apa penyakit, walaupun orang di sekeliling anda tunduk kepada setiap virus pergi, maka anda boleh yakin bahawa imuniti anda adalah baik.

Bagaimana anda boleh mencapai kedudukan yang dicemburui?

Dengan merawat semua penyakit anda sebagai petunjuk bahawa semua tidak baik dan bekerja untuk mencari apa sebab yang. Penyakit adalah satu peluang untuk berkembang, untuk menyelesaikan sesuatu yang tidak cukup dalam keseimbangan dalam hidup anda.

Belajar untuk menyambut penyakit tidak boleh datang dengan mudah kepada anda, tetapi apabila anda boleh, anda akan membuat satu langkah besar ke hadapan ke arah kesihatan yang besar.

Homeopati berfungsi dengan mudah untuk menikmati nub masalah ini, dan menyelesaikan itu. Dan kerana rawatan adalah begitu lembut dan cepat, anda benar-benar boleh belajar untuk melihat ke hadapan untuk penyakit, bukannya takut mereka.

Jangkitan pernafasan yang berulang-ulang pada masa ini mungkin penyebab kesengsaraan hidup anda, tetapi dengan merawat ini dengan homeopati, anda boleh mencari apa-apa peningkatan besar kepada kualiti hidup anda, anda boleh bersyukur anda mempunyai mereka. Lagipun, mereka menunjukkan jalan ke hadapan.

Berunding dengan seorang ahli homeopati profesional adalah salah satu kaedah terbaik untuk rawatan jangkitan pernafasan. Atau, anda mungkin tidak dapat untuk mencari ubat homeopati anda sendiri, dengan sedikit kerja.

Pertama, anda perlu untuk menyelesaikan apa gambar gejala anda, maka anda perlu untuk perlawanan ini kepada perubatan homeopati. Ini mungkin tidak semudah di kedengarannya.

Walau bagaimanapun, terdapat satu ubat homeopati yang sangat biasa bagi keadaan ini, Ia mungkin sesuai dengan anda.

Tanda-tanda dasar kukuh yang Fosforus boleh menyelesaikan adalah:

setiap sejuk pergi ke dada anda
jangkitan pernafasan yang berulang-ulang
masalah dada, seperti bronkitis atau radang paru-paru, mungkin hanya dalam paru-paru kiri
batuk menemani jangkitan, biasanya berlarutan dan menggeletek batuk yang lebih teruk dengan bercakap, ketawa, pada waktu malam atau dalam kesejukan
anda mungkin mempunyai keinginan yang besar untuk minuman sejuk berais
anda mungkin mempunyai kecenderungan pendarahan - hidung berdarah, pendarahan luka, pendarahan haid yang berlebihan, dan lain-lain

Tidak ada komentar:

Posting Komentar