Mengapa Upper serviks Chiropractic Care Boleh Membantu Anda Tentukan Jika Anda Sihat Atau Tidak

Mengapa Upper serviks Chiropractic Care Boleh Membantu Anda Tentukan Jika Anda Sihat Atau Tidak

"Saya melakukan baik-baik saja."

"Saya rasa yang baik."

"Saya tidak mempunyai apa-apa kesakitan."

"Saya bangun bernafas hari ini, jadi saya mesti menjadi sihat."

Ketiadaan symtpoms sering disalah anggap sebagai kesihatan yang baik dalam masyarakat allopathic kami. Mempunyai sikap mental yang positif adalah sangat penting dan telah terbukti masa selepas masa untuk menjadi sangat penting. Pil plasebo membuktikan bahawa dalam banyak kajian dadah preskripsi.

Walau bagaimanapun, perasaan yang baik mempunyai had. Anda boleh berasa baik dan tidak pernah tahu anda mempunyai penyakit jantung sehingga anda terbalik, mati dari gejala pertama anda: serangan jantung.

Saya sangat percaya bahawa 100% orang, bermakna semua orang, mempunyai satu serviks vertebra subluxation atas, kini mempunyai subluxation serviks atas, atau akan mempunyai subluxation atas serviks pada satu ketika dalam hidup mereka. A subluxation vertebra adalah salah jajaran tulang yang boleh menjejaskan ketegangan atau tekanan pada atau berhampiran bahagian atas saraf tunjang, berhampiran dengan batang otak.

Tulang belakang serviks atas adalah bahagian yang paling tidak stabil tulang belakang. Dengan atlas (vertebra atas) dapat bebas rock sejak condyles berhubung dgn hujung (pangkal tengkorak), yang diadakan bersama-sama dengan hanya tendon dan ligamen, trauma yang sangat kecil boleh mendorong salah jajaran, yang membawa kepada keadaan yang lebih buruk dalam bentuk yang atas subluxation serviks. Dibiarkan sahaja untuk tempoh masa yang panjang dan proses degenerasi badan akan mempercepatkan.

Yang membawa saya kepada perkara utama saya. Mempunyai subluxation vertebra tulang belakang serviks atas bukan sesuatu yang anda sentiasa boleh sedar. Tidak semua orang telah belajar corak subluxation badan mereka. Dalam erti kata lain, badan anda menyesuaikan diri dengan salah jajaran ini dengan mengimbangi ketidakseimbangan di seluruh badan. Ini meletakkan tekanan yang tidak wajar dalam banyak sendi, akhirnya membawa kepada artritis.

Sebaliknya juga benar

Apabila badan anda akan melalui proses penyembuhan, ada kalanya simptom anda mungkin menjadi diperbesarkan. Ini tidak bermakna anda tidak sihat atau tidak sihat. Ia hanya bermakna anda mungkin perlu diperiksa oleh Chiropractor serviks Upper anda untuk memastikan anda masih memegang.

Contoh yang sempurna gejala yang bukan penunjuk sebenar penyakit adalah demam. Benar, apabila anda mengalami demam, anda tidak merasa begitu hebat. Tetapi, apa yang orang tidak faham adalah bahawa demam adalah mekanisme pertahanan badan untuk asing bakteria, yang tidak diingini. Sistem imun anda bertindak balas kepada pengunjung yang tidak diingini dengan menaikkan suhu badan anda. Dalam persekitaran yang lebih panas, kebanyakan patogen tidak boleh hidup.

Ibu bapa bimbang bahawa memberi orang muda mereka Tylenol kanak-kanak sebenarnya melakukan lebih berbahaya daripada baik. Menekan demam sebenarnya akan memanjangkan penyakit, yang adalah apa yang anda tidak mahu.

Mendapatkan bawah jagaan serviks atas tidak hanya "keluar dari sakit atau penyakit" benda. Ia juga merupakan satu cara untuk anda untuk belajar bagaimana badan anda bertindak balas dan bertindak balas kepada yang baik dan yang buruk. Ketahui mesej yang berbeza badan anda dan anda benar-benar akan belajar bagaimana untuk memberitahu jika anda benar-benar sihat atau tidak.

Chiropractor serviks Upper anda yang paling pasti akan membantu anda dengan itu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar